• Hum Sitaray
• Indus
• Khyber TV
• Oxygene
• PTV
• Telefilms & Teledramas
• TV One
• Urdu1

You are here: Vidpk.com Discussions » Video Comments » (18+) Residents killed & hanged...

(18+) Residents killed & hanged two brothers in public in Sialkot

19 Aug 2010

Loading the player...
August 19, 2010

DASKA....Angry residents killed and hanged two dacoits in public in Sialkot after they shot dead two youth. The dacoits had allegedly set up a picket at the Daska Road in Saddar Police Station precincts and used to loot local residents. The criminals had gunned down two youth identified as Bilal Shaukat, 25, and Bilal Sabir, 12, after they had resisted. After this incident, the local residents got infuriated and attacked the dacoits. They severely tortured them leading to their deaths and hanged their bodies in public. This incident occurred in presence of police. The local residents also held a protest demonstration against police and urged the higher authorities to take strict action against the negligent cops.
samsung [admin]
from United States
joined 6 yrs ago
19 Aug 2010

why killed this is horrible yaaarrr...
WoWoNigga
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

ya-Allah! hum kahan ja rahey hain, hum per raham farma aur hanain hidayat ata farma
samsung [admin]
from United States
joined 6 yrs ago
19 Aug 2010

What has pakistani people come to... The police over there was already disgraceful now the people...There should have been another way to handle this.. They should have been punished but not like this..
monaa2006
from United States
joined 6 yrs ago
19 Aug 2010

Astaghfirullah, bure kaam ka bura anjaam. A year ago or so Karachi mein logon ne dakuon ko jala diya tha ghar mein aag laga kay. Ek to jaraim itne hain, ooper se log bhi tang aa chuke hain kay unki sun'ne wala koi nahi hai. Isliye abb logon ne qanoon khud apne haath mein le liya hai. Jahan qanoon na ho wahan yahi desperate measures lene pe majboor hain log.
amy22
from Unknown
joined 6 yrs ago
19 Aug 2010

@samsung
u should rate this vedio .......not recomended to Heart patient and below 21...........
asimpeshawar
from United States
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

something similar happened in khi last year where people burnt two criminals to death.

Kaash in ki jaga zardari hota.
huckleberry
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

Plz delete this video
Amzz
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

yea dono Bhai begunah thay.wednesday ko mainay khabrain news paper main parha tha.yea dono collage main parh rahai the aur paanch waqt ke namaz be parthay the.dil kharab hugaya yea dekh kar
nazia00
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

Pakistan k halaat nay logon ko zehni mareez bana dia hain.Ramzaan main atna zulam tuba tuba.jo buray log hain aus ko to koi koch nahi kehta ab mukhtaar mai k saath jess nay zulam kia tha wo log ab thak aazad hain.
nazia00
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

zulam kee inteha
moid
from United Kingdom
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

Ya allah hum sab per reham farma. Astagfirullaha rabi min kulli zambin wa atubu ilaihi. Very veyr sad :(
minu01
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

It has been heard that the two brothers often come to this village early in the morning for playing cricket. That morning also they were there for playing cricket and waiting for other team members when the robbery took place. People killed the innocent brothers and accuse were ran away from the site. The innocent boys were killed without investigation.
wallahu alam bis-sawab
Anyhow, the act of the residents can't be justified; whatever the situation is.
samsung [admin]
from United States
joined 6 yrs ago
19 Aug 2010

I saw some of this video and believe me I am so upset.These two were only 25 and 12 years old, and its really sad to see how people are making videos and standing and looking, so sad so sad. Baray se bara gunah tu Allah bhi maaf ker daita hey, ktinay zalim hain wo log jinhoon ne in dono ko mara or phir sare aam latka dia, bohot dukh howa deekh ker, kitney behis log hain.Allah ham sab per reham karay.
narjismalik
from Norway
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

I coudlnt really dare to watch the video but i just heard the details of this incident in Hasb-e-Hal show ..They said that the 2 brother one 17 yrs old who was hafiz-e-quran and the the other 15 years old belonged to one of the most respectful families of sialkot. Both were innocent and were brilliant students. All this haapened in the presence of the SHO and 20 other police men which is such a shame. I dont understand why have people forgotten the fact that they have to return to Allah one day. Allah has asked us to be as kind to our fellow humans as we would want them to be with us. People are taking their frustration out in these ways and such inhuman acts are increasing everyday. I would suggest the admin to remove this video as i would hate to see the kids of a respectable family murdered so brutally and being tagged as dacoits which is untrue.
Please pray for the those who have died and their families....it is really a sad moment:(
maryam11
from Pakistan
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

I agree with you maryam, i also request to admin to please delete this video, i cannot see such brutality and inhuman behavior.
narjismalik
from Norway
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

Chief Justice Iftikhar Mohammed Chaudhry, taking suo motto notice of this worst brutality, has summoned District Police Officer (DPO) Sialkot in apex court on Friday.
samsung [admin]
from United States
joined 6 yrs ago
19 Aug 2010

ase tu nahi azab arahe pakistan main people have no mercy and patience no respect of others this is sad how people are looking and making videos and police is standing there doing nothing i hope these people who tortured these boys will never get any peace in thier lives.. even if they were murderers they had a right to trial this is our country has come to? very shameful
beba.h11
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

intehaee wehshiyana herkat....extremely sad news.
KalloPari [moderator]
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

@usuck shame on ur damn comment i wonder u didnt feel any shame while writing such statement
beba.h11
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

this is so sad, butreally ppl are getting frustated so much in pakistan they get killed everyday, this is the reaction and clearly shows that we are heading towards the civil disobedience and the law and police is responsible for this.. if they were minors this is a brutality to end, and if not even then this wasnt the waty even the kids are sitting there so esily and seeing everything.. Allah is just too angry with us Allah help us , forgive us .
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

samsung the repot says they were decoits and you saythey were inocent an12 and 15 years old ,whats the truth and whats the soutrce of your info?
however if they really shot 2 brothers and they were decoits , usuck is right they never get punishment they get lose easily and do more... few such examples will give them a bit of leson but otherwise if your info is right then we should ask Allahs forgiveness and fear the anger ofAllah. pray for the mother of the boys killed here and before .
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

laanat laanat laanat pakistan par
zarnab
from United States
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

saray inhuman kaam punjab main hotay hain
zarnab
from United States
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

This is horrible, Why are they hanging the dead body's like that in public, it's In-Human.No wonder Pakistan is in such disasters...Freakin animals, Tauba tauba...Allah have mercy on us.
khandrade
from Unknown
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

dono beqasoor they, hasb e haal ke mutabiq @ 18: 12
http://vidpk.com/43611/Sialkot-Murder-Case-Hasb--e--Haal-19th-August-2010/
KalloPari [moderator]
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

yeh sab dekhny ke baad kiya hum kisi ko fakhar sey bata sakty hain ke hum Pakistani aur Muslim hain.
faiza20
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

public ko chahiye k ja ker zardari dacoit ko isterha saza de k aenda koi bhi president pakistan ko loot k khane ki himmat bhi na karey ..
sairakhan
from Hong Kong
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

lannat ho un pe jinho ne ye kia, hazar lanat, Khuda ka khof hi nai hai logo main...qiamat ka koi tasawwur nai..
zoobaria
from Finland
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

ya ALLAH karam farmaayen sab par is say zyada bardaasht nahi hotaa......
ye jo larkay koi bhi thay itnayy wehshi tareeqayy say un ko maarnaa ...kia farq hai insaan or janwar mein ab....hum jis ummat say hain....kia hum ko ye sab zaib detaa hai.....
agar suicide ALLAH kay nazdeek gunaah na hoti main karleti....main is pakistan ko barbaad hotayy nahi dekht sakti...logon ko shetaan bantay nahi dekhti....

kia jawab dengay ALLAH ko kay hum nai ALLAH kay raastay kay bajaaye shetaan ka raasta pasand kiaa............

YA ALLAH MADAD FARMAA
asmairfan79
from Pakistan
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

is gunah main yeh saray log shamil hain jo wahan mojood thay, agar 10 log marnay walay thay to 60 ya 70 tamasha dekhnay walay thay,, police bhi tamashai, yeh sab log jawab deh hain allah kay aagay.
zarnab
from United States
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

i dont know why they killed them. lakin yeh sirf jahalat hai. kya message ja raha hai hum dunaya ko, key hum kaisi nation hain. please remove these videos. No one who believes in humanity would like to watch such horrible events. allah talah hamari qaum ko sabar or akal ata karey. i am really discouraged.
mili
from Canada
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

geo pay news hai that police officers were watching all this happening. law enforcement naam ko nahi. aur sailkot kay log bhi dekh rahey thay. they have no sense. wahan chotay bachay bhi hon gay. what message their next generation is taking. please remove these videos. these are sign of humanity disgrace and humility. I hate this.
mili
from Canada
joined 4 yrs ago
19 Aug 2010

@ usuck and fairy77 u both are no different than those paindo mob people u both are so double minded people like u are destroying pak's image doop mero ager sherem hai tu
beba.h11
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

Kehty hein Jurm kitna b sangeen ho, even mujrim wajib-ul-Qatal be Q na ho to usey aesy halaak kiya jaye k wo fauran hi mar jaye... but yeh dekh kr muje nahi lgta hay k yeh dono is anjaan ko deserve krty thy, yeh dekh kr hum Pakistani's ka kitna mayar kam hoga k soch hay aap logon ki, mera dill blood k tears ro raha hay k un bachon ki maa ka kya haal hoga ? wo bechari jeete ji mar gyi hogi, aap sub zara ek baar imagine to karain, in bachon ki jaga khud ko rakhein,,, phr btaye k kya yeh bache is cheez ko deserve krty thy ?
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
19 Aug 2010

bea.h11 tumharey lye yeh hi behter key apni gandi zaban ley kar chup kar jao, aur khamokha ka intilectiality sikhaney ki koshish na karo.... why are you so upset on the other ppls comments tum ne jo kehna hey kaho aur apni tarbiat apney gher waloun ko ja kar diikhao online apni broughtup dikhaney ki zarorat nahien...
actually you are the kind of ppl who did that who think they have all the authority to condmn and do and say anything and everything to any
one , marna hey tu tum jesoun ko pehley marna chye jinhien baat karney ki tameez bhi nahien hey aur jab boltey hien gand hi boltey hien .. agar tum jesey kisi ko chot milti hey aur himmat hoti hey tu woh yeh harkatien kar key mulk ka namm roshan kartey hien .. jabhi tu tumhien itni aag lagi hey.but truth is truth
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

mera to yeh soch soch k bura haal horaha hay k kya hoga hum pakistaniyon ka, & jub hum per Allah ka azaab ata hay to hum kehtyhein k humari govt ki wajah say aya,,, Aray may to kehta hoon k humari Govt khud hum per azab k taur per i hay... ek baar socho zra,,, Zina hum krty hein, interest hum khaty hein, ankhon k samne zulm dekh kr b anjan banty hein... kya hay yeh sub ? yeh jo Floods aya hay yeh youn hi nahi aya, humary apny amaal hein or yeh Video dekh kr to may kehta hoon k jo horaha hay aaj pakistan mein bilkul theek horaha hay, hum is say b ziada bury anjam ko deserve krty hein
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
19 Aug 2010

kallo pari ur link is not working could you see that?
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

or hairat hoti hay yeh dekh kr k in becharon ko mara ja raha hay or aas paas k loog enjoy kr rahy hein, kya in logo k dil mein zara b reham nahi aya ? yeh b khyaal nahi aya k kal ko in ki jaga wo ya un k bache b hoskty hein... zara b in k pain feel nahi hoa in logo ko ? kitna tarap rahy honge wo bache... mere to ankhon mein tears agaye yeh dekh kr :,(
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
19 Aug 2010

zzarnab bibi shayad aap ko malom nahien key baqi provinces mien inhuman kaam kya hotey hien.... they just burried 7 womenalive in balochistan, every next day they bury women in sindh NWFP has its own examples what about the target killings in karachi what about the decoits burned alive in karachi?
what was the purpose of this statement with such prejudice? yeh sobaiat phelaney ka koi acha waqt nahien.
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

@ fairy77 , It is working fine here. If it still does not work for you or anyone else, just click "recently added" under "watch" menu. It is there as "Sialkot Murder Case - Hasb -e- Haal - 19th August 2010".
KalloPari [moderator]
from United States
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

nabeel 19 i agree with you, we should be ready for Allahs azab in such incedents, the victims family said that they were beaten coz of family enemity and when ppl tried to help police actually stopped them doing so,yet they say that they actually killed two ppl and went there for robery , Allah knows better.
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
19 Aug 2010

@ fairy77 tum apni gandi zuban per ghor kero aur apne kam se kam rakho dosro ki dadi aman banne ki koshish na kero
beba.h11
from United States
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

dadi banney ka shouq tum jesi aurtoun ko zayda hota hey jo khamokha dosroun ko apn auqaat dekhati hien, nobdy was talking to you you had no right to speak foul language against others.
lagta apni kisi guilt ka ehsaas ho raha hey jo doroun par gand uchalna shuro ho jati ho.. i never speak foul language read your lines may be you dont even think thats bad as ppl like you are used to it and its normal for you.
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

@ fairy77 , you are an old member of this forum ad you have written some very thoughtful comments pls dont give a damn to people like her called beba.h11 who has nothing but tell others to do this and that these people has no tarbiat , please ignore her.
this is infact a very brutal incidence and failure of the society., police helping at that moment is more horrible, think about the parents of the boys . i would ask the video pk to rmove this from here.
mierva
from Unknown
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

you guys ned to calm down video ko jahalat bol re ho aur comments mai bhi larayan chalri hai!
Pakistan aur uske logo ka ye hal pakistan ki government ne kia hai, logo ko ya pakistan ko blame kerne ki zurvat nai hai na please!
Itni mehngai me log jan mar mar k pait kaat kaat ker guzara kerte hai usme se bhi daku cheen lete hai aur us daketi k paise govt hissa leti hai, issi lia to khullam khulla hora hai sab, ab jab govt hi lootri hai to log to pagal huenge.... i know thats no justification but we need to blame the ultimate source for all this.
jshahid
from Unknown
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

police jitni saste shayad koi cheez na hu is mulk main, i dont think duniya main balkey kisi muslim nation main itna Allah ka azaab aya hu ga jitna pakistan main a raha hai, innocent or guilty, no one deserves to die this way! jurm se nafrat karo mujram se nahe, they were under 18 thats why they would have never gotten prosecuted & sentenced, Allah je hum per raham karain bas
noshees
from United States
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

i know j shahid this is jahalat , but this beba thing had no right to comment this bad on anyone, who gave her the authority to her telling people to doob maro etc where as we can see boys hanging in the pic above asal mien aisey jahil aur intolerent logoun ney yeh hal kya hey, you are very true infact amy and fairy 77 said the sam ething its the frustration people are buliding up and God forbid one da y thi smight come out as a whole.
noshees the were under 18 i ddnt know that but then even if they werent they could easily bribe and get out of jail.didthey really kill a man and a kid?Allah hum par reham kar
mierva
from Unknown
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

i thought they are dakus and killed two other people, isnt it that way? Or they wer einnocent or this was some other issue? I am confused
jshahid
from Unknown
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

ohmg no word to say just injustice.
naveera
from United States
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

if Police wants to save , they would have , n they Dd .. by eroding the real daily biters from the Scene n let the 2 bn beaten death .. . . http://dunyanews.tv/main_category_eng.php?nid=15483&catid=8&flag=d
http://www.youtube.com/watch?v=Ns_W_q7oOGw
its the Villagers . as well
aql ky andhy hn hum .. Jo roz nochta Bnbhrta hy usy baap bna k rukhty hn ..
how cant We see Shareef brdran here . .
hw can easily DpO saying "InshaAllah " ; hw come hs voice n toungue wouldnt shiver in using Allah in hs statmnt .. . . HOWALLAHUL QADEER . .
gtdabgbrthr
from Unknown
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

Its Really SHame
is mubarak mahine main itna Zulm??
ya rub tauba
qoal hai kay hazar gunhagaar bach jaye koi baat nahii magar eik begunha ko saza nahi honi chahiye
kaise pakistan main sukoon hoga jahan itna zulm ho??
Begunahoo ke waleeden aur rishte daron ko Sabar Atta Farmay
aur hum sab ko Hadayat Farmay Amin
Reaaly its Shame to all muslims
M.A.R
from Japan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

aik bar aik badsha ke khane main namak(salt) ziada ho gia us ne wazier se kaha kia kaya jaye wazeer ne kha ke comette bena do commette ban gai kafi din guzr gay us ke report nai tu badsha ne pher wazeer se pocha kia kerin us ne kha ke us commette per aik commette aur band do jo pata lagy ke report kion nai aye
"Shaid un ka bhe yeh he hal ho ga "
yousafkhan
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

aisay gunnah hotay hain pakistan main asiliye pakistan selab main dub raha hain.i acan,t belive that so jahil ppl is living in this world that they do,t think that how 15 and 17 years can b a dako.chor bhi nahi direct dako.......aqal kay andooooo i hope kay ye family and village bhi soon panay silab main dube ameeeeeeeeen
ulla
from Sweden
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

i m sooo disturb y i watch this video....how we can be so bayraham....
ulla
from Sweden
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

this video is very disturbing...........
zani
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

one thing more i like to add...according to police report no weapon , no money have been recovered from these two brothers..........nothing at all....i am speechless now ....as Muslim i swear that i will try my best to help innocent and stand against evil, no matter if my life will be ended in this mission..................

pls unite on this so these kind of terrible and sad incidents can be stopped once for all.....thanks for listening
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

Allah in k waledain ko sabr-o-tahammul ata farmaye or In k bachon ko insaf delaye.... Mulk mein aesa hoga to yeh floods or EarthQuik Q nahi ayengay ? kisi be-gunah ka khoon bahy yeh koi choti baat to nahi... :'(
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

its been confirmed that these two guys belonged to a very nobel family. they were 2 boys and had 1 sister.17 years old Mughees was Hafiz e Quraan. and he was reciting Quraan in taraveeh now a days. younger one was 15 yr old muneeb.both of them were very good students.
u all r right saying is tarha kay waqayyat hon gay tu Pakistan sailaab main hee doobay ga. Shameful incident. And establishment is quite. as usual.
akchee
from United Kingdom
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

sialkot kae loog janwaroon sae bhe bedh ker hain main dua kerta hoon in bechoo kae parents kae liye aur in seb logo per allah ka azab aye jinhoo nae yeh kiya aur or jo loog iss ko dekh rehe the...aj main kehta hoon no wonder kae humare mulk main salab aya...jab iss terah ka zulm hoo reha hoo tu tu aisa he hota hain....sialkot kae people per allah ka kher aye ga...
insaaf
from United Kingdom
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

THIS VID NEEDS A WARNING B4 VIEWING...I AGREE...KIDS SHOULD NOT BE ABLE TO ACCESS IT!!!
zara007
from United Kingdom
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

yar main haran hoon kae zaeem kyion nahe pethe wahan per salab kyion nahe aya....khuda kae cm pm aur yousaf raza gilani ko kehta hoon kae in sab janwoorn ko saza dae wohe ju in logo nae in bechoo kae saath kiya ameen.
insaaf
from United Kingdom
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

Poor innocent children. Allah un ki family ko saber dey.
Etna shamful incident woh b ramzan mai.
Pakistan k logo psycho case ban gay hain.
Logon ko blame kerney ki zarorat kiu nahi @jshahid.
Dont blame everything on government.

Baqi log kharey ho ker tamasha deakh rahey hain.
Out of so many people no one came to help them.
Kisi ney nahi socha kal ko un k sath b aisa ho sakta hai. Ager tamasha deakhney k bejaye rokney ki koshish kertey tu shaid ye sab na hota.
and look at police. I think police and all those juglees should be sent to Guantanamo jail.Aisa zulam tu wahan b nahi hota.
Hum apas mai hi aik dosrey ko etni bedardi sey martey hai.Hamarey enemies ko drones attack ki ya kisi aur attack ki kya zarorat hai.

Allah hamey hidayat dey aur reham karey hum per.
saimasani
from Unknown
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

aray Saima je yeh pakistan qoom serf tamasha dekh sakhty hain yeh masoom do bhaion kion mara un ka ghunah kia tha aghar kia bhi tu istera koi martaa hai kis ko woh bhi pori public ka samnay aur saath mein police kuttay bhi kary hai its very shameful for them beside they shuold help them un zalimo ko rok lay thay lekin nhi dosro ki dukh enjoy karthay hai esliye pakistan mein tu azab athay hai yeh police walo ko pansi deni chehye
Tpaki
from Pakistan
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

wht did thy do?why r thy killed?pls anyone tell me.
mn6666
from Germany
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

its so disturbing n alarming ppl!!!!
i wish all the ppl involved not only doing dis sinful act but all dose who wre watchng n makng fun n videos be punished to death in the same manner....r they muslims???evryone standing thre shud be ashamed of themselves!!! r they not gonna stand infront of ALLAH one day????
may ALLAH ALMIGHTY bless us all!!!AAMEEN
biaa
from United Kingdom
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

aoa , iam speechless .yeh pakistan ka hal hai tabhi ALLAH hum say naraz aur hum per apny azaab bheaj rha hai.wahan jo log thay unhein reham nahi aya aur mazay say videos bana rahey ahin . ab bhi waqt ahi hamaein puri nation ko mil ker ALLAH say mafi mangni chaiye takey is azab say nikal say ke. inhein logon ki wagah say baqi innocent log bhi suffer ker rahey ahin: ALLAH REHAM:
shafaqhamad
from Pakistan
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

i request u all pls call these numbers to send your message .
all tv channels .to highlight this brutal act .
express tv ..0092512879121
geo tv 00924263096275
dunya tv 009242111138692
waqt tv 009242111123540
ALLAH HUM PAR REHM KARAY.
itratshah
from United Arab Emirates
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

bht he shamful act hai yeh hum sub k liye insaniyat mar gayi hai hum logon ki zara b reham nahe aya etnay chotay bachay ko martay waqt ......hamari rooh kaanp gayi yeh dekh ker aur jinhone mara hai unkay hath tak nahe kaanpay ALLAH reham karay hamari puri qoam par jo musalman ramzan main yeh kam ker saktay hain inkay rozay rakhnay ka kya faida kya wo muslims hain balkay subsay bara sawal kya wo unsan hain.. es waqiye k khilaaf bht bara action lena chiye un logon ko b esi tariqay se mara jaye... ALLAH enkay parents ko saber day jinhone 2 betay kho diye may their soul rest in haven ameen..
zani
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

Ab Aisay mukl main museebaten aen k na aen jb iss trha k janwar sifat log iss mulk main maujod hon ta kia banay ga is mulk ka.Insaniyat naam ki koi cheez ni hai, sharam kro sialkot walo kisi ko bi trs ni aya in pe, afsooos hai ap pe.
bilalshabeer
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

WHAT IS THIS!seeing The murder of two brothers has been the most depressing and sad thing i've ever seen. In Islam the way the person has died you should kill the killer in the same way. The evidence is clear, the chief justice should (to the killers) should be given the punishment and how their murdered these innocent children the same way to themselves, hanged in the public area after being beaten to death. This shows that their are no laws in Pakistan to control these stupid acts. I hope their sister and parents are given full JUSTICE! And the police who were standing doing nothing should be given the same punishment as the killers. Their hold the same crime as the killers do. If the chief justice doesnt do anything then their should demolish all the courts and the laws should be given in the hands of the people.
Afzaa
from United Kingdom
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

Zarnab, Punjab kee baat kerne se pehle apne girebaan mein jhanko, wherever you come from. And stop trying to split Pakistan, yeh conflict sirf tumhare mind ka hai so grow up. It wouldn't surprise me agar tum Altaf kee party kee member, vo hee uth uth ke Pakistani ko mukhtalif hisson mein bantna chahte hain.

Now again about the video, I did not watch it because I do not want to see it, I can imagine how brutal it must be. But I am now reading that those who got killed were innocent, abb Allah hee jane sahi kya hai, ghalat kya, or neeche kissi ne yeh bhi likha hai kay yeh sirf cricket khelne gaey huwe thay wahan or ek hafiz-e-Qur'an bhi tha... jo bhi hai, abb Allah hee insaaf kerne wala hai.
amy22
from Unknown
joined 6 yrs ago
20 Aug 2010

jo bhi loog iss gunah main shareek hain aur jo loog kharry tamasha daikh rahay thy on sabko issi tarah maar k latka dyna chahiye....azab nazil ho in sab py ALLAH ka jinhony inn massom ko iss haal py pohnchaya....AMEEN....onki bhi goud isi tarah khali ho jistarah inho ny iss maan ki goud ojari...AMEEN
Mrsmalik
from United States
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

Allah reham kar pakistan per yeh dekh kar to lagta hay kay aab qayamat bohat hi kareeb hay, jab muslman mulk ka sarbara bereham ho to wahan essa hi sab kuch hota hay,Khuda kay liye aab dosron ko bora bhala kahna choro or tooba mango Allah Tala say kahin toba kay derwazee band na ho jaien Aye Allah tu reham kar,
tanja
from Germany
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

YA ALLAH!!! IN MASOOM BACHON KO APNAY JAWAR E RAHMAT MAY JAGA ATA FARMAYEEYEGA... AUR IN K WALIDAIN AUR BAHAN BHAYOON AUR AQRABA KO SABR E JAMEEL ATA FARMAYEEYEGA..

YA ALLAH!!! UN ZALIMO KO UN K KIYE KI SAZA ZAROOR DENA

Itnay bara saniha jo hamari society, religion aur insaniat k naam per shayad aik unmit daagh chor chuka hay jo shayad hi saaf ho sakay... hamaray logo ko ALLAH ka mojuda azab sailab ki shakal may kya nazar nahi aaraha jo aur qahar ko dawat day rahay hain... YA RAB UL ALAMEEN... HUMARAY DILON KO NARAM KARDAY MALIK... aur intahai afsos hua yeh dekh kar k hamaray log itnay baray sanihay k baad bhi is forum per aik doosray k saath dast o gareban hain... ikhtalf e raye ko digest karna bohat zaruri hay warna us ka anjam sialkot jaisay wahshiana waqiyat ki shakal may hi aata hay...
plz dont fight with each other...just pray for those who have been killed
QUBERIC
from United Arab Emirates
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

ye sub janwar hain in maderchodon nay ek man ka dil dukhaya hai abhi in sub par aur azab ayga in sub randi k bachon nay apni aankhon k saamnay ye zulm hotay dekha hai ye meri bud dua haik allha karey in sub kee maain bhee roin aur jo log tamasha dekh rehay thay wo sub bhee kuttay kee moot maren aameen apnay aapko musamaan kehtay hain bhenchod k bachay gherat mand mulk kee begherat aulaad randi kee nasal kuttay kee aulaad maan k kuss.
hatedpeople
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

itnay saaray log wahaan thay kisi nai nahi rokaa kisi ka dil nahi larzaa..jis nai itni fursat say video banaayi oss nai bhi nahi .....jin jin logon nai maaraa unn sab ko saza milni chahiey or saath mein unn sab logon ko bhi saza milni chahiey jo wahan tamashaa dekh rahay thay....

kisi ko ramzaan ka nahi khyaal...banday say dar gaye lekin kisi nai ye nahi socha ALLAH TALAA dekh rahay hain...

yeh kehnaa kay shetaan nai karwaayaa ab theek nahi lagtaa agar aisi baat hoti phir roz e qayamat sirf shetaan ko hi saza milti.....

ab to aadmi shetaan say bhi zyada darindaa ho giyaa hai ....

un bachon kay waalden par kia guzar rahi hogi ....
asmairfan79
from Pakistan
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

Interview of the children's family members. HEART-WRENCHING:

http://www.youtube.com/watch?v=c16Q1fEVfWw&feature=channel
amy22
from Unknown
joined 6 yrs ago
20 Aug 2010

this is sad! this is the reason Pakistan is in so much trouble. their is no Humanity in that country. How can someone have a Heart to kill someone and after killing them they disrespected the dead bodies. shame on them and those loser so called "police" . I can't believe how the crowd is looking at murder and video taping it, enjoying it as well. SAD SAD SAD. Shame on them
erajahmad
from United States
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

ya allah..yeh kasy log hein..ufffffffff its not a village but a sialkoy city..sahi hy..jis terha k log hein usi terha ka azaad Allah ny nazal kia hy..itni brutality
raab
from Canada
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

look at the crowd as they they r watching some movie..damn..is terha tu koi janweron sy salook nhi kerta...i cant see the face of victims....
raab
from Canada
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

@ raab... mere bhai yeh jo Floods arahy hein yeh sub youn hi nahi arahy hein, yeh eartqiuk wagira, jub kisi masoom begunah ka khoon zameen per parhta hay na to zameen kanp uthti hay to zalzala ata hay or zameen jub roti hay to sailaab ata hay, yeh dekh kr mera to dill phat gya orDill ro ro k Allah say keh raha hay k in zalimo k haath Q nahi toot gye inhe marne say pahle ?
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

mera zehan abi tak yeh man ne ko ready nahi k itny b zalim log hoskty hein ? kya un bachon ki cheekhon per unhe reham nahi aya hoga ? kya un k hath nahi kanpay ? or jo tamashai dekh rahy thy un mein say kisi ki itni b himat nahi hoyi k wo un zalimon ko rokay ? ya wo sub dar rahy thy k kahin in k saath b aesa zulm na hojay ? agr aesa hay to kya unhe Allah say dar nahi laga ? mere zehan mein jub say ek hi bat goonj rahi hay k un bachon ki maa k kya haal hoa ?
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

Amy 22,i am punjabi and belong to sialkot, but i always condemn my own people fault before blaming others. this is easy to blame other but difficult to blame our own self. this is true that the most corrupt police is from punjab, most inhuman acts happense here, 2nd no is of sindh, 3rd is balochistan and 4th is pukhtunkhwa, face the reallity, i am sure, mujhay yaqeen hay k punjabion k ilawa koi doosri qoum yeh tamasha na dekh rahi hoti, yeh qoum qoum ki baat hoti hay, hamaray gens mein baghairiti hay,
laanat ho hamari qoum par.
zarnab
from United States
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

last year muje bukhar hoa tha... itna khaas nahi bus normal temperature hi hoa, muje yaad hay meri walida ki us waqt halat kya the...! mEri walida so nahi paa rahi the meri wajah say pori pori raat jaagti the wo, maine imagine kiya hay k agr may in baachon ki jaga hota to meri walida to jeete jii mar jatin :'(
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

main yeh nahi kehti k yey mujrim thay ya nahi, chahay inhon nay 100 log bhi qatal kiey hoon, ya in sab ki behnon ko rap bhi kia ho, tab bhi yeh tareekah nahi, kisi ko marany ka, ya lashon ki bahurmati karnay ka, or woh bhi police or itnay saaray logoan ki mojoodgi main, yeh sab mard jo kharay hay sab "khasi" hain. bharway hain
zarnab
from United States
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

jo log dekh rahe hain aur jo maar rahe hain in sab ko phansi ki saza milni chahiey. i hope chief justice in ko death sentence sunayen
mili
from Canada
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

khas kay police walon ko tau zaroor bari saza milni chahiey kis jeez ki pay laitay hain
mili
from Canada
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

@Zarnab... Its true wat u said, even me, muje apny aap say sharam arahi hay k may Q nahi tha us waqt, mera dill bohat kamzor hay may zulm nahi dekh skta, beshak may in bachon k saath mar jata lakin ata zarur in ko bachane & wo sub koi punjabi nahi thy na Pathan thy na Sindhi thy na baloch, wo sub Pakistani thy... may accpet krta hon k is zulm may may b brabar ka shareek hon, q k may just yahan beth k baty kr raha hoon, hum sub ko bus baty krna ati hay or kuch nahi,
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

ek baar zra sun imagine kro in bachon ki jaga aap logon k bhai, walid, bachay, couzins b hoskty thy, kya feel hota aap logo ko zra imagine kro ? :'(
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

plzzz SAMSUNG change this detail now those poor young boys were not dacoits.....

mujhay aaj khud ko pakistani kehtay howay sharam arahi hai ronaa araha hai...itni aziyat to apnay waalden kay inteqaal par bhi nahi hui thi...jitni kal say pakistaniyun ki insaaniyat ki mot par ho rahi hai....
asmairfan79
from Pakistan
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

aj in zaleel logo ki harkat ki wajah say parosi mulk k log humy galiyande rahy hein or keh rahy hein k kya Pakistani aesy hotay hein ? or may sirf sun raha hoon unhe jawab nahi de paraha hoon but kya kron ? wo log hlat nahi keh rahy hein sub sahi keh rahy hein. hum hein aesy, such to hota hi karwa hay
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

Allah hum par apna rehm kare... bss yehi kaha jasakta hai,kisko kosen kisko kahen ye jo bhee horaha hai shayad isse he maloom hota hai humari insaniyat ka meyaar kitne bare hum insani huqooq k champion bante hn aur kya humari haqeeqat hai...
dil tu na jaane kya aul faul bakne ko chah raha hai pr lagta hai sb bekar hai,jin ko ye sab bakna hai wo tu kaano me roi aur aankon pr pattiyan bandhe bethe hn...bs aaj dil ki us gehrai se ek baddua nikal rahi hai Allah aise hakimo ko naist o naboot kare aur unhe laane aur unki himayat krne walo ko ruswa kare....barbaad kare AmeeeN
talhaahmed
from Pakistan
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

mere hath pair kaanp rahy hein In bachon per aesa zulm dekh kr
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

I wish, people throw stone to them, who are beating those boys. They are big "shaitaan". Pakistan mei azaab hi inhi logo ki waja say araha hai. I think they all are fraud ( police). howcome they haven't find those shaitaan people.
nidakanwal
from Unknown
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

na-jany is Pakistan mein kesy log rehty hein ? Agr koi Wajib-ul-Qatal ho usey b itni aziat nahi deni chaiye... mazloomon ka khoon zamin per giray ga to yeh zalzalay or sailaab nahi to or kya ayengay ?
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

ya ALLAH ,janwar ko bhi tez churi se zibah krte hain takay aik hi bar me aziyat khatam ho jaey.ye kaisay musalman hain,inko rat ko neend kaisay aa jati hai.kya ye log bhi ALLAH se apne liye jannat mange gay.kya ye tamasha dekhne ke baad bhi ye log khud ko insan kahengay.
wehshi lafz in ke liye bht chota parh gya hai.
veryverypakistani [moderator]
from United States
joined 6 yrs ago
20 Aug 2010

Muje yeh dekh kr ab koi afsos nahi hota k Pakistan mein Floods say loog mar rahy hein... even yeh to bohat chota azaab hay hum sub per is say b bary Azaab anay chaiye Allah k... aj pakistan mein jo horaha hay bilkul thek horaha hay & In masoom bacho ki video Media k haath lagi yeh bohat bari baat hay or Allah ka bohat bara karam hay nahi to Pakistan mein kya kya hota hay yeh to humy pata b nahi chalta, yeh to bech road per zulm horaha hay to awaam k samne araha hay, Andar hi andar yeh zalim kitny masoom bachon ko marty honge yeh to humy pata b nahi chalta... Kehny ko to bohat choti baat lagti hay k "2 bachon ko dandon say maar kr halak kr dia" lakin aaj jub apni ankhon say dekha ja raha hay too dill khoon k ansu roraha hay
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

western n indian media to is qism ki videos ki talash me rehta hai takay pakistan ka raha saha image bhi gharat kr dein.me khud ko lakh dhoka de doo lkn aik foreign country me rehte huey ab waqai apne apko pakistani kehney se sharam aati hai.
hamaray baray kaha krte hain ke aik zamanay me foreign pakistanis khud ko indians kehte thay ku ke pakistan ko koi janta nahi tha lkn ab pakistan ko dunya kuch is trha se jannay lagi hai k dar hai k hum khud ko phir se indian na kehna shuroo kr dein.mujhe ye sab likhte huey bht sharmindgi ho rahi hai lkn apne dil ki awaz aur khauf kis se keh sakte hain.
from United States
joined 6 yrs ago
20 Aug 2010

@veryverypakistani... i agree wid u, kehny ko bohat kuch hay but kya kron ? mere paas apny jazaab zahir krny k lie alfaz nahi hein kaise apny dill ko tassali don & yeh video to kuch b nahi hay, inhi bachon ki 1 or Video samne i hay us mein to in bachon ko utha utha k zameen per phainka hay or bary bary patharon say in ko zakhmi kiya hay, mujh say bardasht nahi hoa wo Video dekh kr or 2 baar vomiting kri hay maine :'(
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

log videos bana rahay hain, islam main to laash ki bahurmarti bhi haram hay, agar crowd ko ghor say dekho, rastay main bhi kisi nay kuch nahi kaha, jab trally main lashein ja rahi thein, or crowd main islami topion or pagrion walay bhi hain, mera bas nahi chal raha main kia karoon.
zarnab
from United States
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

me bht positive sochti thi pakistan ke bare me ke inshallah sb theek hojaiga lkn aaj ye dekhne ke baaad meri to sari umeedein toot gai hain.
from United States
joined 6 yrs ago
20 Aug 2010

@veryverypakistani... mere bhai,,, yahan may jo itna bol raha hoon yeh mein is lie nahi keh raha k mera time paas hojaye. muje Qaraar nahi araha, last comment may maine kaha hay k mere pass lafz nahi hein apny jazbat zahir krny k lie & kisi forigner say kya gila kre k apny khud jub aesy hein
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

aakhir main aik chota bacha bhi lashon par danday marta hay, log aik doosray k haath par haath mar kar hans rahay hain
zarnab
from United States
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

vid pk team plzzzzzzz is video ko hata do,main page per in darandagi ka shikar bachon ki videos ka image daikh ker hi vid pk kholney ka dil nahin chahta
Naintara
from Canada
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

kisi hafiz ka qatal hojana sar-e-aam yeh koi choti baat nahi, or phr wo hafiz jo chote bache hoon or taravi ki imamat krty hon, upper say un ko mara or un ki maiyyat ki be-hurmati kri or us truck mein poray area mein ghumaya gya jis mein kachra dala jata hay... Ab agay Pakistan ka kya hoga yeh aap imagine nahi kr skty
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

mujhay bar bar in bachon aur in ke maan, baap per taras a raha hai jab sey video dekhi hai. mein ne itna tashadud pehlay kabhi nahi dekha hai. Allhah Tala in mazloomon ko jannat mein jagah deh aur in kay maan, baap aur ghar walon ko sabar dey..Aameen.....pata nahi log itnay pathar dil, zaalim, junglee, janwar aur be-his kesay ban jaatay hain...itnay baray hajoom mein kisi eik ko bhi taras nahi aye kay in bechaaray bachon ki koi madad karta.....AFSOS.....i am still in SHOCK.... :(
KalloPari [moderator]
from United States
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

dekho hum sab keh rahey hain naa ke ye sab bht ghalat hai ,jahalat hai lkn ye sab ku hai..srf bardaasht ki kami.to mere fellows ap logo ne ghor kiya hai is vidpk ki choti si misal deti hoo ke agar aik member doosre se ikhtilaf krta hai to yahi muhazzab n educated members aik dam se jahil ban ker aik doosre ko ghalat trbiyat ka taana n gaaliya dena shuroo ho jate hain...BARDASHT KI KAMI hi hai naaa.phir kya farq hai in janwaro me aur aam pakistanio me .hum apna dil bara ku nahi krte..doosre ki baat sunnay ka hosla ku nhi
from United States
joined 6 yrs ago
20 Aug 2010

Allah ke azab say derna chahiey jin logon nay in bachon ko mara hai un ka anjam pata nahi kya honay wala hai.
mili
from Canada
joined 4 yrs ago
20 Aug 2010

@Naintara... yeh hhi ek zariya hay Video ka jis per hum apny dill ki bharas nikal skty hein yahan comments kr skty hein... may ghar per hi rehta hoon or jub say yeh zulm dekha hay ghar mein b chup chup reh raha hoon even k meri walida... She loves me alot, her walida apny bachon say be-had pyaar krti hein, i can understand, k kya guzar rahi hogi us maa per us k dill k tukron ko is tarah be-dardi say mara gya pathron. dandon, rod say,
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

khuda ke liye agar pakistan ko bachana hai to ALLAH ke waste kuch hosh ke naakhun lo aur apna apna positive do warna iske baad ALLAH PAK hamey koi moqa nhi dega,kaha jaingay hum...pakistan ke ilawa kon hamey apnaey ga.
from United States
joined 6 yrs ago
20 Aug 2010

vid pk team plzzzzzzzzzzzzzzzzzz is video ko hata do,main page per in darandagi ka shikar bachon ki videos ka image daikh ker hi vid pk kholney ka dil nahin chahta
Naintara
from Canada
joined 5 yrs ago
20 Aug 2010

bas ab kya hona hay ? ab to jo hoga yeh dekh lena humare saath. allah behtar janta hay
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

yeh aesa gunah hay k jis k bakhshish nahi hay... may to Allah say yehi sawaal krta hoon k Aye Allah agr Floods anay hi thy to Sialkot mein b ajaty, in 2 bachon ki maut say behtar thaa k jo zalim hein wo sailab ki zad main aa k mar jaty
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
20 Aug 2010

vidpk plz remove the video.ap log bhi news channels ki trha ye video bech rahein hain..khuda ka khof kare n delete karein ye video.
from United States
joined 6 yrs ago
20 Aug 2010

...Allah tum ne saha pakistanio pr zawal dya hai ye log or ye hokomat dono azab ke mustahiq hai ..to beshaq jo karta hai sahe krta hai ..kise ko kese pr huq nhe is trha marne ka...main khud pakistani ho agr hum aise he rhe to hum jukd he is dye is nisto nabood ho gainje ..hum kome loot bhe hai or islam ke dushman...is logo se islam ka name le lya jae ye koom ghafil koom hai or in ke hukumran...ae Allah ye sahe to nhe ho sakte in sub ko khatam krde ya to selab ya zalzala
eibadusa123
from United Kingdom
joined 5 yrs ago
21 Aug 2010

jis na bhi ye video upload ki ha or is ka shoroo ma aur akhar me comments likhan ha wo kon hota ha decide karne wala ka ye bure bachey the.jabka ek hafze quran tha.agar sachai sune ha to 19 august ka Hasbe-Hal programe dhuniya channel ka theko.aur pakistan ka liya bura sochane walo"eibadusa123"ye waqt ha toba astaghfar ka na ke ye khene ka ka Allah ne sahi kia.agar ham sab apne apne gariban me theken aur sochan pakistan ka to he ye taraqe kare ga Allah ke fazal se
badar172@hotmail.com
from Pakistan
joined 6 yrs ago
21 Aug 2010

mere bhai jis mulk mein aesy log bastay hoon wo mulk kya tarakki kre ga ? agr yeh log aesa hi krty rahy to yeh Pakistan agay nahi chale ga, is mulk ko apn hi log khtam krenge to kya yeh mulk agay chal paye ga ?
Nabeel_19_khi
from Pakistan
joined 3 yrs ago
21 Aug 2010

hello & good day every body.
I humble requested to Vid pak Management that delete this video from your web site. yeh insaniat ke tazaleel hay plz (Khuda is main jhooti parti ko gharat kary)
ahmedmx
from Saudi Arabia
joined 4 yrs ago
21 Aug 2010

if you remove the video its not going to make this problem go away. stop being sissies and deal with it like you should. stop hiding from your problems they only increase. FIX THEM.

also change the info of the video it seems like they were not dacoits.
WoWoNigga
from Unknown
joined 5 yrs ago
21 Aug 2010

delete this damn video, this is extremely provocative, gurbat jahalat kha gaye pakistan koo. kuch acha nahee hoo raha aur no hoga. bhook aur gurbat nay pakistani brain ko toilet main wash out kar dia hay, please yar delete this video,
sideekee
from Unknown
joined 4 yrs ago
21 Aug 2010

there is no bravery to keep looking on it, the way they were hanged and the way they showed in video is humiliating so pls remove this, today you might end up getting thousand of coments and after some time ppl will forget but just think when after one year their sibling or any relative will watch this what would they think and feel. this should be removed from the internet and these people sgould be punished in public and hanged so world could see that we are not only animals.
mierva
from Unknown
joined 4 yrs ago
21 Aug 2010

if this video would not have made and uploaded then these brutle killers could have never gotten attention of supreme court and higher authority whoever made this video did something atleast for the sake of humanity... throgh this video they can never say they dont know who did it and where this horrible act have been done in the holy month of Ramadan...Allah ink zalimo ko pooshey
beba.h11
from United States
joined 5 yrs ago
21 Aug 2010

yee bohat galat hua hai jo bhi hua haii ye dono bhai dakoo nahii they in per ilzamm laga kar mara hai inko yehi waja hai jo ajj pakistan main inti tabahii seeelag khoon kharaba ho raha hai Allah ka azaab hai ye sab ... !!!

ye loog jo bhi hai muslim nahin hai muslim hain tuo un ka eeman pukhta nahin haiiii ALLAH see tooba karni chahiye maafi mangnii chahiyeee
shaoib.sam
from Pakistan
joined 3 yrs ago
21 Aug 2010

Allah pak bs apna karam kr is azaab ko khatam kr dy hume maaf kr dy
Musalman to bohat hi door ki bat ha ham to insan hi nahi rahay :'(
arslaanshamim
from Unknown
joined 3 yrs ago
21 Aug 2010

in sb logo ko allah naik hidayat dy
arslaanshamim
from Unknown
joined 3 yrs ago
21 Aug 2010

Aaj k baad sialkot iqbal ka city nahi bal ka janwaron ka city kehlayga aur ye city sports kee waja say nahi bal k apni wehshat ke waja say famous hoga, 2 bachon ko kitnay saaray log maar rehay thay aur kitnay hazaron dekh rehay thay ye musalman hain ? nahi main nahi maanta , musalman ka nabi (p.b.u.h) jin k uncle hamza (r.a) ka kalaja cahba liya gaya lakin aap(p.b.u.h) nay hinda ko maaf kardia tu ye kaisay ho sakta hai k 2 muslim bachon ko maar k latka do aur phir un kee laashon pay makhiyan aajain ,ah kash k mere haath main power hoti tu main aaj he insub logon ko golion say bhoon deta ,ya allha jis jis nay in 2 bachon ke tazlil kee hai in sub ko iskee saza zaroor dena aamen.
hatedpeople
from Pakistan
joined 3 yrs ago
21 Aug 2010

Yaar yeh log pagal tu nahin hain eik insaan key upar itna zulum koi insaan kaisey kar kar sakta hai chalo agar chori bhi ki thi tu yeh thori hain na key usey jaan se mar do aut toobah istagfar itni buru tarha se waqai pakistan key log zehni mareez ho gaey hain yaar aisey tu koi janwar ko bhi nahin mar sakta hai come on yeh ho kiya raha i am so shocked and feeling so bad about this situation Allah reham karey hum par lekin seriously i am really disturbed by this video.
nadiaqasim
from United States
joined 5 yrs ago
21 Aug 2010

plsssssss delete this video,i cudnt watch it and wht if a kid gets to it,tv pe bi sara nai dikhaya to pls ise nikal den yahan se,hum dua karte hen ke Allah pakistan par rehem kare,kitne begunah marte hen roz roz,un maaon ka kia hal hota hoga?
mn6666
from Germany
joined 4 yrs ago
21 Aug 2010

I can understand how some of you are requesting to delete the video magar jab tak log dekhengey nahin unko pata kaisey chalega k hamarey apnay mulk main kitna zulm horaha hey? If I hadn't watched this video I would never have known k Sialkot k log itnay khabees aur zalim ho saktay hain...
huckleberry
from Unknown
joined 5 yrs ago
21 Aug 2010

i cant sleep thinking abt this situation.......
arzoo6
from Unknown
joined 5 yrs ago
21 Aug 2010

I'm shocked....yeh video dekh ke to mujhe depression ho giya hai...itney zalim log bastey hai pk mein, mujhe andaza bhi nahi tha...in logon ka inshallah itna bura haal kare ga Allah ke dunya dekhey gi...in ko to sazai mout bhi inhi ke andaaz mein deni chahiye takey in ko wo pain mehsoos ho jo in bachon ko diya in logon ne.....jahil, wahshi jaanwar...us maan ki badduain lagein in ko...
LINA
from Denmark
joined 5 yrs ago
21 Aug 2010

first i think the ppl were wrongly informed that these 2 had murdered someone...and were burlgars...to arouse anger in ppl n to enrage them...so they take part and not stand up againt it. the information itself was wrong to begin with. i guess maybe ppl were afraid to speak up cuz they would have gotten beaten up themselves...in such large crowd when police is not protecting the citizens ...how can 1 person stand againt the whole crowd...

I am in no way excusing thier behaviour...if u cant stand up ..u shud turn and leave...and not make a show out of it..and not supprt it by standing there n watching.

May Allah swt give sabr to the parnts..i am sure their bud duain will not let these ppl sleep at night..they will suffer for life...
To the parnts..w.e are with you in grieving this tremendous loss...the nation mourns with you...it was wrong..and May Allah give these men highest place in paradise..inshallah.
shattered
from Unknown
joined 4 yrs ago
21 Aug 2010

I agree if this video was deleted...i would not have found out about this...
shattered
from Unknown
joined 4 yrs ago
21 Aug 2010

yep agreed! u see its a lot more disturbing then watching patients in emergency seriously yar isko dekhty dekhty mera sara systimic balance khrab ho gaya ,thts inhuman n from that i c there's no humanity left at all in my lingering country.guyz u know one thing there's a bio-social saying among us "individuals of same species always feel for their own kind" but i thiink thts not applicable in Pakistan,thing r getting worse n worse in it.well all's done 4 me
hunzala
from Unknown
joined 4 yrs ago
21 Aug 2010

Sunday, August 22, 2010
Executed two brothers at DPO Sialkot’s behest: Accused LAHORE: Shams Ali, one of the accused involved in the barbaric killing of two-brothers in Sialkot has claimed that he carried out the murders at the behest of DPO Sialkot Waqar Chauhan.

He quoted the DPO as saying, “Go ahead and kill both them. Police will claim the responsibility of the two-brothers’ death and declare it a result of an encounter.”

Shams Ali, one of the men involved in the ghastly act of publicly killing the two-brothers Hafiz Mughees and Muneeb Sajjad, told Geo News that his 12-year old nephew also sustained injuries as a result of firing occurred before the episode of torture on the brothers.

The whole scene of barbarism was carried out ‘at the behest of DPO Sialkot Waqar Chauhan’, Shams claimed.
samsung [admin]
from United States
joined 6 yrs ago
21 Aug 2010

I hope boys parents get Justice. My prayers are with them.
saimasani
from Unknown
joined 4 yrs ago
21 Aug 2010

wahan jitnay bhi log tamasha dekh rahay thay sab saza kay mustahiq hain or jo un sab ka anjaam duniya or akhirat mein hoga is baat ka un ko andaza bhi nahi hai ...jo gunah un logon nai kiaa hai wo bhi maah e ramzaan mein is ki saza zaroor milegi...
ye kehnaa kay log frustrated hain bakwaas hai,log hi ghatiyaa hain....

main to soch soch kar sharmindaa ho rahi hoon kay roz e mehshar kia jawab dengay apna NABI KAREEM (S.A.W) ko kay kitni hifaazat ki un ki taleemat ki....
asmairfan79
from Pakistan
joined 4 yrs ago
22 Aug 2010

aisi koum par sailab jaisa azab bahut chota hai. yahan to sailab say bara azzab aana chahiay
farooqpsr
from Pakistan
joined 3 yrs ago
22 Aug 2010

DPO Sialkot Waqar Chohan suspended
----------------------------------

ISLAMABAD: Chief Minister Punjab Mian Muhammad Shahbaz Sharif made a telephonic contact with Prime Minister Syed Yousaf Raza Gilani on Sunday evening.

As per media reports the chief minister requested the prime minister for suspension of DPO Sialkot in the backdrop of barbaric incident of torturing two brothers to death in open day light in presence of the police.

The Prime Minister assured the chief minister that his suspension orders would soon be issued. Meanwhile Chief Minister Shahbaz Sharif visited the family of victims in the day and declared while talking to media that independent investigation of the incident would be held and the persons deputed for purpose by the court and administration were very credible.

He also announced that responsible would be prosecuted in anti terrorist court by holding hearings on daily basis. Shahbaz also ordered for taking into custody the former DPO Sialkot.
samsung [admin]
from United States
joined 6 yrs ago
22 Aug 2010

All brother and sisters humble request time to get together and do some thing till the victim family get full justice best we can do upto our powers and limits we will answer 1day ALLAH and same thing could happen to any of our beloved one as well too in future if proper lesson not given to the culprits so no one can ever think of making such heinious crime again.jitnee saza in badmasho ko milay kam hai.SPECIAL THANKS SPECIALLY WHO RECORDED MOVIE AND SENT TO MEDIA.
minister
from Australia
joined 3 yrs ago
22 Aug 2010

YA ALLAH MAFIEE.....ramzan or muslman .............. PURE YAZIDEE ACT.
kulfi
from United States
joined 5 yrs ago
22 Aug 2010

WHAT DID THESE TWO AND OTHER VICTIMS LIKE THESE GET FROM AZAD WATAN ,IT SEEMS LIKE THEY WERE LIVING ON AN ENEMY SOIL .....i dont know what to write my brain is going crazy.....................................
kulfi
from United States
joined 5 yrs ago
22 Aug 2010

IS THIS A VIDEO OF AUGUST 1947 RIOTS???????????????PLZ PLZ JUST TAKE THIS VIDEO OF THE SITE PLZZZZZ
kulfi
from United States
joined 5 yrs ago
22 Aug 2010

THANKS GOD SOME ONE SUBMITTED THE MOVIE CLIP ON TIME SO PEOPLE KNOW HIDDEN NAKED TRUTHS OF POLICE= MAFIA GANGSTERS POLITICIANS AND HOPE THEY PUNISHED TO DEATH AND THIS TREND FINISH FOREVER SALUTE TO JUDICIARY AND MEDIA ONLY HOPE LEFT FOR PEOPLE AND PUBLIC SUPPORT ELSE ALL OTHER CORRUPT BEUROCRATS AND POLITICIANS WHO GOT WAKED AFTER 1 WEEK SHAME ON THEM.STILL GOD KNOWS WHAT HAPPEN IF PUBLIC PRESSURE REMAINED MAY THEY GET JUSTICE ELSE IT REMAIN DRAMA AND PLAY WITH PEOPLE SIMILAR LIKE ZARDARI UN COUNTABLE CORRUPTION CASES BUT NO ONE CAN PROVE BECAUSE HE NEVER LEFT ANY MARK.
minister
from Australia
joined 3 yrs ago
23 Aug 2010

pls remove the video , its enough, watching them hanging every time you visit the site is as disrespectful as watching the act..
everyone pls cool down, pray for them they were shaheed ,now the pain is done for them , Allah has watched this brutality and he will certainly punish the culprits. pray for them for their parents and your selves and our country , this will bring peace to your minds.
I am a mother , and in my wildest thought i cant imagine anything happening to any child of a mother. their mother was so patient and strong, Allah help her, any other would die of listening to this.
please dont scold Pakistan, these boys were also pakistani, acts of brutality happen all over the world , dont listen to indians basting you tell them we are against this and we think they were animals, our nation will make sure they reach thier end.
not to punish us all for what happened.
PLS REMOVE THE VIDEO
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
23 Aug 2010

7days ago still3police officers not arrested and missing what a joke? SHO DPO all those who watched specialy who beaten them escaped shame on this system mean every one if badmash sardar,wadera, khan ,jageer dar so one can live peacefully else no place for peacefull hard working or decent highly educated peacfull people which are real assets of pakistan......FBI OR CIA....WILL COME IN END TO INTERROGATE LIKE BENAZIR MURDER WHEN ALL CLUES HAS BEEN ERASED.......Sherdil dco sialkot tomy burger family candidate ,where khwaja Asif mna pml and moti Firdos ashiq mna ppp from sialkot BIG BLOOD SUCKERS OF PUBLIC HARD EARNED SWEAT BLOOD MONEY,how can common man get justice they will feel the pain if same thing ever happen with bilawal zardari or younas elahi s/o pervaz elahi bilal musharaf s/o musharaf etc etc etc exetra SAMA NEWS PRO PPP CHANNEL GOT FULL SUPPORT OF ZARDARI IF U REGULAR WATCH BUT not in case of geo ary or dawn.When we will get free media poweful public complaint centers against police for immediate action same bbaassttaarrddss who enjoy on public money csp officers and politicians when public will make them there real servant???? for which they pay huge taxes in different forms after lot hard earned money....when politicians stole money from relief fund for floods personaly 2members of our family 1mpa&1mna each got 11servants 4 official cars vehichles 1PAJARO generator of 45 lakes bought huge house of 4karor 2personal vehichles brand new in 3years duration 50000rps free petrol to them for each month lavish use of every thing personal foreign visits bank loans corruption in tenders and funds MALAY MUFT DIL BE REHAM to hell to go in more detail.dident thinked to serve nation but to save more n more money n run in end shitttt like iltaf hussain, musharraf ,shareef ,zardari ,molana diesel fazlurehman,asfandiar wali...
minister
from Australia
joined 3 yrs ago
25 Aug 2010

itno se ye news dekhi hoi hay lekin koi alfaaz hee nahi mil rahay k aesay loogon k liye kia kaha jaye.hum yahanaaker bol k chalay jatay hain tv walay tv per lekin kia koi in k insaaf k liye kuch ker bhi raha hay ya nahi? k in k lawaheqeen ko kuch tu saber aaye
ijiru
from Canada
joined 4 yrs ago
25 Aug 2010

kisi ko itna mara k k wo marr jaye is per tu samajh nahi aarah k kia kaha jaye lekin main kehti ho kisi ka PET bhi marta hay tu us ki laash ko itni bedardi se koi nahi phenkta jis in kutto ne phenka thaa
ijiru
from Canada
joined 4 yrs ago
25 Aug 2010

ap plz is vedio k last main jo comment aaye hain us ko remove karain kion k ab sab jantay hain k wo 2no masoom bhai thay jo daringee ki bhent char gaye .in 2no k liye tu dua ki bhi zarorat nahi InshaAllah Allah tala ne 2no ko jannat hee ata farmai hogi lekin maan baap aur lawaheqeen ko duaon ki zarorat hay k Allah tala un ko sabr e jameel ata farmaye Aameen
ijiru
from Canada
joined 4 yrs ago
25 Aug 2010

A pakistanis muslim from Denmark. I think it's totally unacceptable and my prayers will be, that the same akt goes to them who have been punishing the brothers. Aamin
BellaC
from Denmark
joined 3 yrs ago
25 Aug 2010

Bahooot dukh hota hai k hum muslim ho k aisa kr rahay hain, meri tamam doston se request hai k un ki maghfrat k lie duaen kren.
Allah Tallah unhen janat ul firdos main jaga ata frmae!
Ammeen.
bilalshabeer
from Pakistan
joined 3 yrs ago
25 Aug 2010

Allah hidayath de.ye waqt Astaghfar ka ha....
badar172@hotmail.com
from Pakistan
joined 6 yrs ago
25 Aug 2010

PAKISTANI PPLZ U HAVE DONE IT U BEAT THE RIOTS OF AUG 1947......CURSE ON U & TONS OF IT...............
kulfi
from United States
joined 5 yrs ago
25 Aug 2010

http://www.pkmirror.com/2010/08/21/two-innocent-brothers-killed-in-sialkot-live/
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
26 Aug 2010

geo per challi tu per haqeeqat bhi agayee k kitny kaminy aur darama baaz ho yee sab ek plan lag raha hai kahi sy yee dakoo lag rahy hain aur ittni si age mai dakoo bhi ban gayee jhoot k lyee aqal chaiyee hoti hai jahil insaanoo pendoun Allah tum ko aaisi mout mary k sheetan bhi panah mangy....hum sab bohat hurt huay in k wehshee pan sy...Alaah reham ferman aur aaisy logo ko naist o naboud ker dai
humerasami
from Canada
joined 6 yrs ago
26 Aug 2010

inn 2no ko kuch khany sy phely hee maar deeya daal mai kuch kala hai...koi aisee baat zarore hai jis ka inn darindo ko darr tha aur jaan sy maar deeya 2no bacho ko Inshallah Allah ny chaha tu zarore iss ka parda fash kary ga
humerasami
from Canada
joined 6 yrs ago
26 Aug 2010

first of all these 2 kids are not decoits plz remove this message aur ab sab k samny haqeeqat bhi agayee hai
humerasami
from Canada
joined 6 yrs ago
26 Aug 2010

Assalam Alykum
I am not understand why not remove this clip from the site
is se logo ko aur bhi ghussa aata hai aur is mahine maingussa karna haram hai jaise mayat ki behurmati manna hai is video ko bar bar dhikha kar islam ke khilaff hai comment is ke bagher bhi ho sakte hain
Please Stop the Business (Vidpk Team ) aap logo to zimmedaar ho
Main sabhi comment Padhney walon se darquast Karta hoon ke hum sub Dua karein ki Allha un ko Jannatt ul Firdos mo ala maqam ata farme aur sabhi ghar walon ko sabr ata farmay (AMEEN)
M.A.R nagoya Japan
M.A.R
from Japan
joined 3 yrs ago
27 Aug 2010

yay kaisa behooda sawall hy ofcource it was wrong and those ppl are aanimals..and bloody police was involved tu chori ka ilzam tu lagana tha in kutto ne.jo koi bhi iss bakwas ko manta hy k yay chor thy wo bhi in katilo jaisa janwar hy
perniyan
from United Kingdom
joined 4 yrs ago
27 Aug 2010

Is maah mubarrak ma Allah apna pasndida insano ko hi apna pass bolaty hy"Ay mara bayon ki maa tuja to ALLAH na dunya ma hi khush khabri dadi ha tara baton ko janat dadi ha tu Shuker kar huda ka Tuja Huda SABAR ata kara tuja Gila un logon sa ALLAH unlogon sa tara baton ka sila kuch is tarah sa ka koyi b insan KISE maa sa uska baata ko cheena ki himat na kary ay maa Tuja Mara RAB sabr ata kary"
Her insan ma insaniyat hoti ha per jin logon na maray bayon ko is tarahn sa Sahid kiya ha unko insan khna b insaniyat ki tohin hoge MA to bus baat kar doge tum logon ko comment baj doge per kasha ka ma inka liya kuch kar sakti yaha sa pata chalta ha hum kitna by_bus ha baaton ka elawa hum kuch ni kar saty hamary jazba hamary dil morda ho choka hay "AY ALLAH to behter sila dana wala ha tohi inka fasla kar"
miss_masalla
from Saudi Arabia
joined 3 yrs ago
28 Aug 2010

SIALKOT15//8/10 OH MY GOD WILL THEY GET JUSTICE?WHY STILL MANY OF CRIMINALS NOT ARRESTED? WILL EVERY TIME MEDIA POINT OUT AND CJ TO TAKE SUMMOTO ACTIONS?WHY NOT ANY DEPARTMENT WITH OFFICERS 100%NEAT CLEAN RECORD AND EXPERIENCE WHICH ONLY AFRAID OF ALLAH.WHICH CAN KEEP CHECK ON ALL LAW ENFORCING AGENCIES SPECIALY ON POLICE CUSTOM EXCISE WHICH MISS USE THERE POWERS ALWAYS AND FULL OF INCOMPETANT PEOPLE.This worst tragedy will be forgotten after some time?Shame on politicians and beurocrates even on such unforgettable tragedy they started politics tooked action so late feel only hope for people is CJ Iftikhar And Media news or news papers but DCO SHERDIL,DPO CHOHAN,DG1122 RIZWAN,SHO ILYAS,SP,DIG CHEEMAand their criminal incompetant staff and wild criminal dogs of butter village all people who watched specialy who beaten should be punished more then any one can ever think which become a lesson for corrupt officers.But the culprits who killed them should be given so much pain before killing them so no one ever make such mistake again while whole nation watch it like UAE.After all words are too less to say how bad they did with that2guys even watever is the story.GOLD MEDAL TO THE PERSON WHO RECORDED THIS INCIDENT AND SENT TO MEDIA.
minister
from Australia
joined 3 yrs ago
28 Aug 2010

jis nay video banai hai woh hi bacha leta in masoomoo ko
noor29
from United States
joined 4 yrs ago
29 Aug 2010

shocking news for us.what happend in Pak ? But our govt is still bilind.plz do some thing 4 stoping it.I dont know the future of Pak ?
faqir
from Pakistan
joined 3 yrs ago
30 Aug 2010

SHAME ON THEM ALL TIME LOOOOSERS MONEY LOVER THIRSTY NO GRACE RESPECT DIGNITY EDUCATION ETC 15/8/10 KO JO KHATARNAK BHAYANAK 2 BHAIO KA BAI DARDE SA QATHAL HOWA POLICE BUTTER GAO K JANWARO K KHATHO MASOOM ZINDGE ALL 1122STAFF POLICE BUTTER VILLAGE CRIMINALS AND WHO WATCHED THE MOST PAINFUL MURDER IN THE HISTORY OF PAKISTAN SHAMEFUL ANIMALS EVEN DURING BIG DISASTER OF FLOODS AND HOLY MONTH RAMADAN THOSE ALL CRIMINALS SUPPORTED BY MOST CORRUPT PPP MINISTER FIRDOS ASHIQ AWAN FROM SIALKOT WARNED THREATEND DID SEVERAL MURDER ATTEMPTS INSTEAD OF GIVING PRIZE OR AWARDING HIM THE HERO HAFIZ IMRAN OF DUNYA NEWS WHO SENT VIDEO TO ALL MEDIA AND CHANNELS BIG COW SPOON OF REAL DAKO THIEF ZARDARI ALL TIME COVERING HIS SINS corrupt liar minister can kill those who tell the truth but corrupt minister can't kill the truth @ khwaja asif INVOLVED as well SHAME ON US AND THEM WE STILL WATCHING THEM RULING PAKISTAN THEY WILL UNDERSTAND IF SAME THING HAPPEN WITH KIDS OF FIRDOS FAZOOL INSAN ASHIQ AWAN PPP CORRUPT MINISTER&khwaja asif then definitely the position wil not b the same but all just busy to gain for political scoring instead of thinking of precious lives after all destroying1complete family PRAY ALLAH PAKISTAN GET SOME REAL EDUCATED SINCERE HONEST LEADER ATLEAST ONCE TO CHANGE THE FUTURE OF PAKISTAN.SAMAA TV NEWS CHAMCHA VERY DIRTY SPOON OF CORRUPT ZARDARI GOVERNMENT.WHY >>????
minister
from Australia
joined 3 yrs ago
30 Aug 2010

i saw a program on express news with kamran where a journalist said that after the chaleeswan when media will not covering this anymore nothing will happen he challenged the anchor and said i can bet that nothing will happen to the criminals as some politicians are supporting them.
fairy77 [moderator]
from Unknown
joined 5 yrs ago
3 Sep 2010

Animals,savages, un human an animal would not be as crule as these barbaran, Why do i dis own my worthless country because of these un human act that come about, this is what islam teaches this is what you show the world how islam corrects the wrong with out going in a cour and haveing witness beucase i belive that what the Quran Teaches Bring people to justice with witness, I dont wish bad upon others but may Allah put that police officer in 50 times more pain then theses boys they could have been inocent, Take the dam video off u fool this is not something you show the workd this is not something to be proud of this is murder in public and a police officer helping and stupid littel boy beating a dead body, is this how We are sopose to treart a dead Body, May Allah punish every one in this act and may these young boys go to heaven, Weather they did it or not Who the hell is any one take some ones life, In Saudi when some one comits murder it is brought to court before they kill some one abnd they are not Tourmented like this it is a one two process head comes off body dose not feel no pain this rite here, i hope the whole country floods i hope the whole country gets 50 earth quakes and i will not feel a single sorry not even for my family it probally will be better that they die in a flood or earth quake instead of this un human treatment, they were young boys life in jail would have been better All the people watching will go to hell because if i was there i would have risked my own life to stop this un human act. Pakistan Shittiest country in the world and now has become even more shittiest beacuse of this great fool who publish this video to the world. Every time i think of Pakistan i think of this now. And this image will never leave my mind because i have a brother and i know what its like to be young and make mistakes even if they did rob and killed a family it is not their fault nor their family kids will be kids and we only learn form our mistakes.
Salmankhan2086
from United States
joined 3 yrs ago

Please log in to post comments.

South River NJ, United States (US)